Dra in magen så att jag kommer förbi och fram!

Tjenare!
Har varit ute och slängt sopor, men avvaktar lite med att slänga resten för jag vill inte gå förbi irritations objektet, som just gick ut på sin balkong. Säkert för att hon ville gapa lite, men nix. Haha.
Längtar något enormt till Hultsfredsfestivalen så att det inte är sant. Jag och Issa har våra idéer kan man ju säga!

*Början på juni är det väl GE-KÅS i Ullared som gäller, massor som ska inhandlas inför Hultsfred, alt. Öland.
*19 juni är det midsommarafton och då blir det nog så att vi åker till Öland och partar.
*Början på juli börjar det riktiga partyt, Hultsfredsfestivalen alltså!                                                


Puss och kram - Garn. 

Här får ni en bild när jag och Issa haxade hennes bil för att sätta på en snygg dekal.
http://izabellakedza.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0