Hejsan hoppsan.

Sitter och äter en knäckemacka med grillkrydda, med buster hängandes över mig.  Det går ganska bra att hålla sig till 1300kcal om dagen faktiskt! Får se hur det går i framtiden.. Har tagit före bilder som kommer ut OM jag går ner 10kg. Annars inte, hahaha.

Idag har jag.. Inte gjort någonting tror jag, fast jag skulle väl rensat lådor och sånt, men det får jag sätta igång med imorgon om jag inte är så lat som övriga dagar. Känns inte så vettigt att skriva här om jag inte har någonting vettigt att skriva.

Jo, igår fick vi en ny låt på ensemblen och läxa i trafikkunskapen. Trevligt va?  Jag jag kunde väl tänka mig det.

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

Mjo, men allt handlar om pengar och det kan jag inte göra..

har inte pengar till de.t.

2009-04-16 @ 21:11:43
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0