Modifast/Naturdiet/Mat

Vaknade nyss efter att ha sovit i säkert elva timmar. Kanske var det jag behövde, fast nu är jag lite seg.
Såå denna veckan ska startas med en diet, och hoppas att den håller veckan ut i alla fall, för jag vill så gärna gå ned i vikt till sommaren, annars annars alltså.

Är medlem på en sida www.viktklubb.se, där skriver man in sin nya vikt varje måndag och sina midjemått och framför allt, vad man stoppar i sig varje dag. Kanon, fast har varit medlem där i lite över fyra månader, så jag skäms faktiskt lite grann. Idag ska det i alla fall startas på riktigt!
Vågar mig inte riktigt på Issas idé om att bara äta frukt i en vecka, hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0