Pannkakor = efterrätt/godis

Stått och gjort, jättegoda pannkakor. Mina pannkakor har nog aldrig blivit så bra som idag.. Nu ska jag äta mina pannkakor och ett glas med mjölk och kolla på Snow buddies, en film som Issa tipsade om. Skulle vara skit bra och asrolig!

För i övrigt så var mamma ganska skeptisk till pannkakor då hon tycker att det är godis. Issas pappa tycker att pannkakor är en efterrätt. Varför ska alla föräldrar tycka så om små goda söta pannkakor för?

Har inte gjort så mycket mer än att ha pratat med Issa  och delvis natha i telefon. Gjort en ny mycket coolare msn också, för att någon bytte lösen på min andra några gånger. Sedan har jag nog bara gjort en massa ovesentliga saker och nu är jag så trött så jag kan somna vilken sekund som helst, tror jag får skjuta upp gymmet tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0