Skam.

Får skämmas lite över mig själv som inte har uppdaterat här på hela elva dagar. Lite dåligt faktikst.

Har för i övrigt tvättat upp all tvätt idag, och imorgon blir det till att rensa ut gammalt skit och städa. Jag har inte en aning om vad jag ska skriva, men jag har börjat kolla på Big Brother 2003, och är nu på avsnitt 23/60. Så man kan ju säga att jag har lagt ut en stor del av min fritid på att kolla på det. Borde ladda ner några avsnitt av Desperate Housewives också.

Till någonting helt annat så ska jag förmodligen åka till skolan imorgon och få ett nytt lösenord till min skol-mail, så jag kan ta del av all skit dem skriver hela tiden. Är ganska irriterad på min mentor Lisa nu igen, dåligt. Hon borde få spö faktiskt. I alla fall ska jag försöka gå till studievägledaren också och fråga om jag får läsa upp två ämnen hemifrån, om inte så borde hon också få spö, tycker jag.

Puss och kram - reklam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0