Städa städa varje fredag. . . . . .

Har städat oftare än någonsin den senaste veckan, nu är det bara att rensa ut gamla saker jag inte behöver så jag slipper ha med det. Alltså det är ju inte alls lång tid till jag flyttar, och nu på riktigt!

Var och beställde ett lösenord för att söka in till gymnasiet. Jag har nämligen bestämt att jag vill börja om gymnasiet på riktigt, från ettan. Ska nog börja på Livsmedelsprogrammet. I Sävsjö eller Göteborg beroende vart jag kommer in. Ser fram mot det vill jag säga!

Vi hade visning idag och det gick braaa! Fast har haft ganska tråkigt eftersom Issa jobbar idag, så man kan inte prata med henne. Ska nog träffa D senare tror jag.

Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0