Tjolahopp galopp.



Har satt in kasslergratängen i ungnen för ett tag sen så ska väl ta ut den snart. Till det blir det sallad. Tänkte packa ner lite saker i den sista flyttlådan vi har kvar. Vilket betyder att jag måste köpa fler på fredag.


Var hundbråk på gården här nyss, vet dock inte om det var samma hund som attackerade Buster. Kanske var deras andra hund som attackerade hennes hund som bor över här. Blir sjukt trött på hon med de två hundarna som bara attackerar hundar hela tiden, tillslut kommer hundarna attackera människor. Buster blev helt skakad över vad han såg. stackars min sötis.

Jag ska i alla fall ta lite mer mat och kolla på film nu en stund tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0