Godmorgon/Goddag/Gonatt?

Godmorgon/Goddag/Gonatt?

Ja, jag har inte gått och lagt mig ännu, håller på att tvätta just nu, ska tvätta två maskiner till, sen orkar jag inte mer antagligen.
Ska ner till djuraffären och köpa kattsand senare också, och kanske in i mataffären och köpa ny tvål och kanske andra behövliga saker.

Anledningen tilla att jag inte har gått och lagt mig ännu är väl att jag var ganska pigg igår kväll, satt och snackade i telefon, och sedan pratade med lite gamla vänner på msn. Hade ganska mycket att prata om, det är alltid kul!
Snackade hela natten med en som jag kännt i ganska många år nu, asskönt att prata ut lite med någon.
Han somnade väl vid sju kanske, så jag började med tvätten då.

Pratade med en annan kompis nu för i övrigt, känner mig så fruktansvärt trög i huvudet, som om jag vill sova nu typ, men jag har andra saker att göra nu i några timmar dock..

Gick inte till skolan idag heller, känner mig fortfarande ganska dålig, har näsan full med snor vill jag lova, hostan är kvar och ja, allmänt trött.

Min faster hade skickat mail till mamma nyss, shit vad allt kan förändras på så kort tid! :)

Grattis till min kusin Tom som väntar sitt första barn som ska komma i juni!  Himla roligt, Tom och Rebecca har varit gifta i 7 år nu, och har sagt att dem vill ha små söta rödhåriga barn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0