Godnatt!

Tänkte slänga in ett inlägg eftersom det var tre hela dagar sedan jag slängde in förra.

Ska gå och lägga mig om ungefär tio minuter för att jag måste skaffa mig en ny dagsrutin. Måste till skolan imorgon och därför måste 8-9 timmars sömn räcka, hoppas jag. Jag har varit uppe till tre-fyra på natten, eller varit vaken hela natten utan att sova, får ske en drastisk ändrig på det nu tycker jag.

Började prata med en gammal kompis på msn som jag känt i ungefär 4 år kanske. Så mycket som vi har pratat nu har vi nog aldrig gjort innan. Härligt ändå att ta upp kontakten! Vi har säkert pratat 8-10 timmar i telefon idag, och flera timmar per dag sen i onsdags/torsdags? Yeye.

Har varit sjuk nu i snart 10 dagar, men ska gå till skolan imorgon, missar alldeles för mycket annars. Ska dessutom ha möte med Min mentor, syv, rektorn och mamma, på onsdag, ska prata om allt möjligt, eftersom jag har varit sjukskriven och mycket sjuk, och att jag har kommit mycket efter i pluggandet. Blir väl antaglien att jag får gå om ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0