Göteborg.

Sitter uppe här mitt i natten.

Skönt att komma hem till hemstaden igen. Kom hit igår, därav dåligt bloggande.
Sitter här och gör inte mycket mer än att tänka på att jag är trött.
  Var på lägenhetsvisning förut idag med min vän Nathalie, skitfin var lägenheten, kanske blir mitt nästa hem. Vem vet?
Var även hemma hos henne sen för att kolla hennes "nya" rum. Hon hade målat om det i mintgrön färg och svart golv. FINT!
Lekt med Tindra hela dagen idag också, hon är allt för söt. Vill rita, kolla film och leka heeeela tiden. Gulligt :)
Just nu sover hon tror jag. Så jag ska nog också sova nu tror jag.



FÖRRESTEN GRATTIS TILL MIN SYSTER JENNIE PÅ 34ÅRS DAGEN!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0