MSN STRUL!

Msn loggade in och ut hela tiden, tror det var någon som försökte logga in på den..
Fick därmed nog och gjorde mig ett nytt lösenord. Cirka 5 minuter senare har jag glömt bort det. SMARTSKALLE! haha.
Kom på senare att man kunde klicka på glömt lösenord, så var det en hemlig fråga man skulle svara på som man själv har gjort. TUR säger jag bara..

Innan idag var jag hos läkaren, utslagen visade sig vara svinkoppor.
Frågade läkaren hur man får dem, och hans svar var att man inte vet varför man får dem..
Bara att stå ut och äta antibiotika/pencelin i 14 dagar. Sen några andra piller så inte alla näringsämnen försvinner och kanske ytterligare ett piller sen. Shit vad jag proppar i mig piller nudå.. Jag som ALDRIG gör det annars. Inte ens när jag har ont i huvudet, feber, ont i magen eller någonting. Vill helst undvika det.


Ja.. har inte gjort så mycket mer eftersom läkaren fick gå före skolan idag, sorgligt nog..
Handlat lite, gjort jättegod fruktsmoothie.  Släng bara i lite frukt som man gillar och apelsinjuice eller mjölk, en klick med turkisk youghurt i blir inte helt fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0