Onsdag

Nu är jag sjuk, IGEN.
Går ioförsig fortfarande på pencelin och kommer göra i 5-6 dagar till.
På detta har jag fått ont i halsen och feber, känns ju inte roligt precis. Men som sagt så känns det som jag nästan inte har något imunförsvar alls. 
SJUK PÅ SJUK PÅ SJUK... 

Väldigt trevligt att åka till gbg och få lite ledigt, Tack för biljetten Jimmy, du är bäst!  
Lekte endel med hans dotter, hur roiligt som helst.
Sen mötte jag på Fidde och hans kompis karlsson, som jag kände igen, men kunde inte placera honom.
Sedan kom jag visst på vem det var.
Träffade också, Natha, tessan, mormor, och massa fler.

Är väldigt trött nu, så ska försöka sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0