Oväntat.

 Var på Mcdonalds förut och skulle köpa två stycken "el maco grande" Menyer med milkshake.
När jag kom hem var det två shakar, 1 burgare och en pommes, så mamma ringde och sa det, så får hämta två menyer, och två deserter för besväret tillbaks, snällisar!
Man får ju mobiltelefon också, fast när man har samlat 5 märken och det har vi gjort imorgon.

Man känner sig ganska sviken när man ringer en kompis och vill prata, eller är vi kompisar?
En minut efter jag ringde, ringde en annan av hennes kompisar och då svarade hon.
Alltså kanske hon inte vill att jag ska ringa eller någonting mer, känns nästan så.

Ska väl inte lägga ner mer tid på det där. Funderar på att åka tillbaks till Göteborg igen.
Orkar inte vara här mera, tror jag. Där har jag lite folk jag kan umgås med också dessutom.

Klagaklaga.


Kommentarer
Postat av: LAACY

men fyy =( ja de förstår jag!

näää vi tvättar med ljummet vatten och sen smörjer vi med vaselin så dränet inte torkar igen. Imorgon ska vi ta ut den ..

va hände med hunden som bet din ?

2009-02-03 @ 00:56:40
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0