Sjuk, sjuk och åter sjuk.

Ska ringa till läkaren imorgon så jag får ett nytt läkarintyg så att skolan sluta tjata.
Ingen av dem förstår hur sjuk jag är/har varit.

Hoppas verkligen nu att jag blir frisk tills imorgon/fredag. Vill verkligen åka till Göteborg, Madde har ju 18års party och sen saknar jag en person också, ingen aning varför... :)

Ätit glass med hallon här hela dagen, hur gott som helst ju, kanske finns mer.
Måste snart gå ner och tvätta trots att jag har feber osv, kanske bra att komma ut och få frisk luft!!!
Egentligen måste jag ner till affären och hämta ut ett paket, men det får vänta tills imorgon, orkar ingenting idag..

Hoppas vi får flytta in i våran lägenhet den 1a maj, då blir jag happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0