Texten säger allt.

Haha, tänkte bara skriva att jag har blivit mer sjuk, har nu dessutom ont i ögonen och öronen.
Ville gå till skolan på min sånglektion, men förstod att det inte skulle gå så bra, så jag stannar hemma istället.

Även om man är sjuk sjuk så kan man skratta:

Det var en gång en man som hette Bo, varje dag när han skulle till jobbet var han tvungen att cykla över en bro. varje gång han cyklade över bron så sa han "Hej jag heter Bo och jag cyklar över en bro." En kväll mötte han en kvinna på bron, dom blev båda förtjusta i varandra och bestämde sig för att gå ner och ha sex under bron. Väl under bron sa kvinnan att hon hade mens och ville ha den i röven.Bo gjorde som hon sa och när dom väl var i i full gång ropade Bo plötsligt "hej jag heter Bo och jag har sex under en bro!" då ropade kvinnan, " Hej jag heter Kjell och jag är utklädd i kväll!"


Kommentarer
Postat av: jane

han lyssnade inte på fröken i skolan..och haft svårt att lyssna hemma!!!vi vill ha respekt,måste lära sig det!!!

2009-02-05 @ 12:30:43
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: jane

kanske låter hårt men,förskolan är frivillig ,inte ett måste,men han gjort så innan och inte lyssnat,nu har skolan lesnat..då måste vi göra så här så han slipper byta skola!!!

2009-02-05 @ 13:52:12
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: jane

okey,samma åldrar då..mina tvillingar är ju snart 10 sen en på 7 snart och sara snart 1år

2009-02-05 @ 14:14:02
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0