Tjingeling

Så nu åker jag iväg igen, skönt!
Lämna min katt hemma hos Natha i några veckor eftersom att vi ska måla om och för att katterna inte ska ta någon skada är det bäst dem inte är här då. Får ta en denna gången och två nästa gång antagligen..
Ingen aning vem jag ska hem till ikväll, tror det blir party överallt, så ja.. Tar det nog nyktert, som vanligt.
Ser inget roligt med att dricka längre. Någon gång ibland kan det vara trevligt och roligt.
Men vi får se helt enkelt. Är dessutom sjuk fortfarande, känner mig svag.. Fortfarande ont i halsen.
Sovit högst tre timmat i natt också, skit trött, kanske kan sova lite på tåget, så jag inte är allt för osocial sen.

Var på vårdcentralen igår, tog ungeär 90 min tills jag kom in till läkaren, sen fick jag sitta och vänta utanför labbrummet eftersom jag skulle ta blodprov och stick i fingret.
Hade inte körtelfeber och ingen brist på vita blodkroppar, såg bra ut. Skulle även ringa en läkare och berätta om det andra provsvaret, men har inte ringt.. Konstigt tycker jag!!

Men nu måste jag göra iordning mig och kila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0