Otur eller bara en vardag?

Idag när jag vaknade kände jag mig utvilad, för första gången på riktigt länge. Skönt ska jag säga!
Åkte och hämtade min väska som stod hos en.

Köpte en kaffe och bulle på pressbyrån och begav mig till claes olsson´s för att leta efter fin spackel(!?)
Ja, för att det hände en olycka när vi flyttade in här 01-02/2006. Buster fick nämligen vara ensam i mitt rum eftersom allting skulle in i lägenheten och vi kunde inte ha honom springandes överallt.
Så han tog sig en tugga på listen, kanske skulle han komma ut? men ikke.
Mamma skall alltså spackla igen där, så det blir fint inför de nya som ska flytta in : )

Gick vidare och kollade i massor av affärer, Gina Tricot hade det jag sökte, ett par vita leggins. Skulle också ha ytterligare ett brottarlinne därifrån, dem är så bra. Typ som en tunika. Synd var att de hade bytt designen på dem, fyfy.
Begav mig in på H&M efter någon tröjja, och ja! Dessutom 20%, inte illa pinkat.
Kom hem med, 1 par leggins, 1 t-shirt/tunika, 1 paket hårspännen och allt för ynka 174 kr.

Hade planerat att åka till Göteborg också, men i sista stund fanns det ingen jag kunde låna pengar av, jo när tåget hade gått förståss!  Får helt enkelt bege mig dit nästa helg eller helgen därpå! Ingenting att deppa ner för.



He he, hoppas ingen har haft otur idag, för det har inte jag.


Kommentarer
Postat av: jane

oj ok,ja det sååå sjukt!!!oj visste ej att du förlorat din syster där,beklagar verkligen....KRAM!!!!!god morgon oxå på dej

2009-02-17 @ 06:55:48
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0