Vad händer?

Minns för ett par år sedan, till och med för ett par månader sedan kanske?
Man var helt fast bunden med telefonen, skrev och ringde med kompisar hela tiden, man kunde knappt sova utan den.
Nu idag, är det väl inte densamma, vet inte vart jag vill komma hän med det här men...

Skrev ett medelande till en kompis som jag kanske inte borde ha gjort, har jätte dåligt samvete för det, förlåt!
Tyckte du såg ut att inte må så bra, tänkte att det var pågrund av influensan. Försöker ringa men du svarar inte, varför?
Borde frågat hur du mår/mådde.
Kommer ringa någon gång till och verkligen hoppas på svar! Vill veta hur det är med dig :(


Var i skolan imorse, hade svenska med en ny lärare igen, skulle ha honom i 6 veckor. Sen kommer det en ny.. 
Vet inte om jag orkar med skolan mer nu på ett tag, känns bara meningslöst, gör nästan ingenting iallafall.
Känns som jag har åkt ut ur en båt och inte riktigt orkat ta mig in till land och börja om.
Om jag orkar ska jag försöka beta av alla uppgifter, annars får det dock bli att gå om ett år :(

Flyttar till Göteborg till sommaren, som om det skulle vara någon hjälp.
Känns bra att göra det, men. Helvete vad allting känns hopplöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0