FLYTT OM MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER!!? :D

Hemkommen från Göteborg igår, otroligt segt måste jag ju få säga. Hade kunna stanna ett tag till känns det som.
Har varit bosatt vid datorn sen jag kom hem igår. Sova & datorn är mitt liv ungefär.

Var för i övrigt på en lägenhetsvisning igår, TOPPEN! En trea på 60 kvm, bottenplan, billig hyra och elen ingick, dem skulle lämna tvättmaskin och torktumlaren kvar, fanns badkar, fanns 3-4 sjöar tyckte jag att hon sa.
Uteplats på både fram och baksida.

Skit bra att det är en buss som går utanför både Izabella och mig, GOODIE!
Tar man sig snabbt och enkelt fram och tillbaks till varandra. Sen är det ju bara att byta buss om man vill till biskopsgården eller torslanda, där alla andra bor.

Tror inte det kan bli bättre. Nu någon dag denna veckan kommer "hennes bror" och kollar på våran lägenhet, för att se om den är bra för dem.
Men det tror jag allt den är.

JAG ÄR LYCKLIG NU!
Serein kommer antagligen och följer med mig till Mcdonalds, så antagligen har jag ett jobb också, hur mycket bättre kan det bli?  ;: D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0