Glass i lass.

Sitter och äter glass med  chokladsås här, förbannat gott.
Innan var jag iväg och skulle köpa hundmat till fots, att gå med 12kg hundmat i regn var inte det bästa jag gjort i livet, men jag ska väl inte klaga för det gick ganska bra ändå.

I helgen har jag väl inte gjort så mycket än att spenderat en hel tid på Centralstationen vilket var helt onödigt egentligen.
Väntade på Issa som sa att hon skulle komma, men visste inte vilket av de två tågen så jag gick dit och satte mig och väntade, hon var inte på de första, så jag köpte mig en timma vid datorn. Sämre datorer får man ju leta efter, virus måste det varit i hela skiten, eller så var det någonting som inte stod rätt till. Helt plötsligt kommer det en mörkhyad kille som ställer sig och glor på mig i flera minuter. Eftersom resultatet var att jag inte kollade på honom eller brydde mig om honom så gick han där ifrån. Tur. Hon var inte på nästa tåg heller så jag åkte hem efter dryga 2-3 timmar.
Hon sa även att hon skulle ta det tidiga tåget dagen efter så jag åkte på bussen mot centralen och när jag är en hållplats ifrån får jag ett sms om att hon inte skulle komma i lördags heller.
Så jag hoppade av och tog  en promenad på  tre timmar, skulle hämta en tröja som visade sig inte var min när jag kommit fram..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0