GRATTIS ZARAH-EMELIE!

Imorgon kommer brodern och kollar på våran lägenhet.
(alltså brodern till hon som har den lägenheten vi kanske byter med, beroende på om han tycker om den eller inte.)
Hoppas ju på det bästa såklart, vill verkligen ha deras, tyckte om den väldigt mycket, eftersom det var ganska mycket natur, och inte för mycket av varken stan eller landet, skönt på så sett.

We will see.

Idag fyller min Kusin Zarah-Emelie 9 år också, och min syster dotter har namnsdag, Adriana alltså.
Dagarna bara flyger iväg, och det hoppas jag på lite till, iallafall tills den 1a maj!

Hoppas allt går som på räls, så att jag lyckas få mig ett jobb, vilket som helst nästan, är verkligen i behov av pengar just nu, och kommer säkert vara senare också!

Önska mig lycka tilll.

Återkommer med mer info senare eller ännu senare. ha ha ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0