Hej svejs.

Idag kom det lite dåliga nyheter. Dem vi skulle byta med på studiegången kunde inte flytta för hans fru hade fått komplikationer på sjukhuset, och sedan hade han inte fått jobbet som han hade blivit lovad. Snacka om trist!
Jag som såg fram emot att flytta den första maj. Fy fan.
Men letar för fullt efter nya lägenheter, har väl sökt mellan 100-150 lägenheter idag, så det känns ju bra.
Finns flera 100% byten för oss, men helst vill vi väl ha en trea. Hoppas någon vill flytta i maj, senast juni.
Så himla jobbigt annars. För i övrigt så har dem som vi bytte denna lägenheten från början med, lagt ut en annons på den lägenheten vi bodde i. I Torslanda alltså. Om dem vill flytta tillbaks hit så kanske jag bor i Torslanda snart igen, vem vet lisom? Allting är möjligt.

Ja. För i övrigt ska jag till läkaren imorgon klockan åtta. Börjar fundera på hur många gånger jag har varit där detta året. Haha.
Kollat på Bolt idag, och nu skall jag se på stekta gröna tomater. Det återstår och se vad det nu är för film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0