Knäcke...

Sitter och äter en knäckemacka med ost och ett glas mjölk.
Minns inte riktigt vad jag skulle skriva..

Mitt internet kom tillbaks idag, och jag är överlycklig! Ska väl spela poker sen eller ladda ner någon bra film man kan se.
För på måndag har jag bestämt att jag ska till skolan, även om jag så ska krypa, så SKA jag. För mitt eget bästa.
Tror att jag bara har engelska, men det är ju alltid någonting.

Funderar på att kanske åka till Sävsjö nästa helg, om Issa vill och om hon inte ska någon annanstans förståss.
Det återstår att se.

För i övrigt så har jag kollat på melodifestivalen för första gången för detta året, och då bara folk från andra chansen.
Kan ju säga som så att jag inte vill ge några komentarer om det direkt. Sarah dawn finer, är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0