Pannkakssmet.

Gjorde i ordning en pannkakssmet förut. Blev ganska så förvånad när jag öppnar kylskåpet där det inte finns något smör kvar. Kollade om det fanns någon olja, men icke.
Det visade sig att Buster aka matälskare hade ätit upp smöret(?)

Fick leta i mina jackfickor efter lite små skrammel. Gick ner till affären och fick köpt mitt smör.

Nu ska jag väl försöka sova snart, eftersom jag och mamma hade tänkt att åka tidigt till affären imorgon, ungefär när dem öppnar tror jag. Kan säga som så att vårat kylskåp är tomt, bara diverse flaskor med soya, ketchup och dylikt.
Morötter tror jag det finns några också.

MAT ska inhandlas, det är en sak som är säker!!!


Skulle lägga in en bild på ett par snygga byxor som jag hittade, men dock så har jag fortfarande inte förstått mig på hur man laddar upp bilder, eller så! Hold on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0