Shopolism


Tog mig en sväng till det nyöppnade entré igår kväll, tog mig en titt på ett par skor jag kollat på tidigare på dagen.
Provade och så var dem i min kasse! Beiga snygga stövlar. Inte svarta eller vita som är standard.
Gick även in på gina och hittade en tunika. På H&M köpte jag en ny kajalpenna, igen! Tror jag har haft 4-5 stycken på ett kort tag. Lite annat slank väl ner i kassen också. Måste för i övrigt köpa lite mer sköna tjocktröjjor.

Åt en god hawaii igår, smällde i mig hela pizzan på en kort stund, jag som inte trodde att jag var hungrig alls. Kunde faktiskt få i mig ännu mer konstigt nog. Men det fick defenitivt räcka.

Just nu är målaren här och har hunnit så långt att han har målat väggarna i köket och hallen idag, deni.
I morgon målar han väl det andra rummet. Han ska också måla dörrar och ta med sig skåpsluckor. Längtar tills det är färdigt så vi slipper honom, haha. Lite jobbigt att sitta på rummet varje dag och kolla film eller glo in i väggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0