Städ och snack om festival.

Ska förmodligen på Hultsfredsfestivalen och Peace and love i Sommar. Ska bliii kul! : D
Frågan är ju bara hur man ska fixa pengar, måste börja jobba NU!!! 1050 kr får man ju inte ens en biljett för!
Snälla ge mig tur, så att jag kan få ett jobb!

Måste för i övrigt städa mitt rum, och damsuga typ överallt, möblera om också kanske. Får se.
Ska nog börja packa ner mina grejjer i flyttlådor och så också om jag orkar. Vill inte se eländet.
Vill flytta nu! För i övrigt så är det ca:48 dagar till flytten. Alltså 6 veckor och 6 dagar! WIHO!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Issa

JAAA!!!!! VI SKA DIT LÄTT!!!!!!!! : D: D:D

2009-03-15 @ 12:39:58
URL: http://izabellakedza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0