Stark längtan.

Tjolahej.

Jag börjar fundera på om jag kommer börja vakna vid sex/sju tiden även på helgen nu. Bra, men vad ska man göra med dö tiden? haha.
Målaren har kommit ganska långt med alla rum. Tror för i övrigt att han är helt klar med hallen, förutom några dörrar som ska målas då. Små fix kvar typ. Hoppas någon kommer och hämtar alla skåpsluckor iaf, så han kan bli klar IDAG gärna.

Väntar på att klockan skall bli närmare tio så jag kan gå ner till apoteket en sväng. Kanske också handla in lite frukost/lunch.

För i övrigt måste jag göra ett nytt cv och ett personligt brev, ganska enkelt men vafan, det är inte roligt.

Kommentarer
Postat av: Elena

Tack för att du rösta :D

2009-03-31 @ 07:02:16
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Issa

Hahaha min också. Orka ha bil, vi åker lady cutter <3

2009-04-02 @ 23:50:59
URL: http://izabellakedza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0