Tisdag

"MEN DU LEVER JU!!!"  - F
"Ja jag lever."   - Jag
"HAHA Titta hon lever ju!"  - F
"Va, Vemdå?"  - Folk
"Josse!"  - F
"JAHA HEEEEEEEEEEEEEJ" - Folk

Kan ju säga som så att det var ganska skönt att komma tillbaks till skolan, träffa folk och så.
Folk blev shockade och glada att se mig.
När jag kom till skolan sa Helena att trafikkunskapen var inställd, och det var ju synd!
Sedan gick vi till Dagens goda, restaurangen som vi äter på.
Där fick jag höra att Ensemblen också var inställd!!?
Jag: Men vafan gick jag bara till skolan för att äta idag?
Alla: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Blev endast lunch för mig idag, bakpotatis, sallad och räkor!
Funderar på att plugga lite, så att man tar igen kompletteringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0