Tjohej.

Just nu vill jag veta hur man spelar det poker-programmet jag laddade ner, så Izabella kan du vakna?

Har nyss varit nere i tvättstugan och satt upp en tid för imorgon eftersom jag inte orkade tvätta igår.
Funderar starkt på att vika alla kläder som ligger i IKEA-kassar. Senare får det bli isåfall.



Hade visst inte lagts ut i går morse, utan sparat sig i utkastet.

Nu har jag slängt alla mina kläder på sängen och håller på att sortera dem.
SHIT, vad mycket! Skit jobbigt verkligen, men har slängt en halv säck kläder och mer ska det bli.
Tvättat massa förut också, puuuh.

Snart är jag klar för flytt!!! Hoppas vi flyttar ut sista helgen i april istället, då blir jag GLAD!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0