Each and everyday I lift my hands and say, I wan't to be more like you...

Godagens.

Idag har det inte hänt så mycket. Har hämtat hem bananlådor som vi skall lägga alla böcker i. Flyttlådor går sönder om man lägger för många i nämligen. Sedan har jag varit iväg till Clas Ohlson och köpt mig ännu fler flyttlådor så vi är väl uppe i 35 stycken nu, herre jösses att man kan ha så många!

Yoo. Har kommit på att jag vaknar senast vid nio varje morgon. Kan ju vara skönt, men inte alltid.

Just det! Buster var mycket nära på att bli biten igen. Av samma hund.

Nu ska jag sova. Tjarå.

Kommentarer
Postat av: S

stackars buster, naw :(

2009-05-23 @ 15:38:29
URL: http://blondiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0