I don't want to fall back on my face again...

Nu är jag helt slut, efter att ha hållt igång sedan 6.00 i morse. Tiden går så himla mycket saktare när man går upp tidigt, kan vara ganska segt måsta jag säga. Men dagarna har ändå gått fasansfullt fort! Jag har hunnit tvätta i fyra timmar och städa och handlat och ätit pizza, hämtat lådor och ja. You name it.

Är nästan färdig helt nu. Ska bara få i det sista i lådorna och sen städa en massa! Känns nästan som om man ska falla i bitar nu, haha. Helt svettig. När jag var påväg till affären kom jag på att "Den stänger ju om sex minuter." Så det blev att skynda sig ännu mer. Har hunnit in en sväng på Netto och handlat och sedan förbi coop och hämtat bananlådor och kommit hem på 30 minuter. SLÅ DET!

Nu ska jag dricka loka och smaska i mig godis om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Issa

Ät pizza varje dag. :P Det är gott :)

2009-05-24 @ 00:10:30
URL: http://izabellakedza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0