If you seek amy.


Tjabba!

Har varit sjukt seg och trött hela dagen idag, kan ju bero på vädret kanske. Men nu är jag riktigt sugen på att göra någonting roligt. Fast, finns ingenting roligt att göra så nu blir det att packa. Inte roligt. Men annars kommer vi ingen vart.
Ska aldrig flytta efter denna omgången, haha. Nästa gång jag flyttar så tänker jag i alla fall inte packa. NO WAY!

Mår dåligt efter allt godis som jag suttit och proppat i mig alltså. Wow, känns ju nästan som om man är bakis, inte riktigt men ni förstår. Idag ska mamma kolla på Eurovisionsongcontest(?) Kanske får kolla jag med då.

Yooo, men nu ska jag packa.

Vila i frid Amandas farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0