I'll be right there with you...

Jag känner bokstavligt för att gå och lägga mig igen, men har sovit på tok för mycket idag. Vaknade vid nio i morse efter åtta timmars sömn. Sedan var jag vaken till ett och sov till sex.  Så i stort sett känns det som om jag har sovit längre än min vakna tid idag. Skulle nämligen iväg och köpa biljetter inför resan och köpa någon stekpanna åt mamma som hon hittat. Men jag kom inte längre än till sängen, haha.

Nu har jag i alla fall varit inne i duschen efter många om och men. Sjukt trött och seg. Ska gå ut för första gången för idag om en liten stund. Till netto som stänger redan om fyrtio minuter. Gäller väl att jag inte är på latsidan så länge till nu.

Ska även berätta att jag trode att det var måndag idag.

Puss och kram chokladbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0