Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor.....

Hallå i stugan!

Vad jag har fått lära mig den senaste veckan är att kastrerade katter visst vill para sig. I alla fall Bosse.
Han har inga kulor kvar, utan bara pungsäcken. Amanda har känt efter nämligen.

I alla fall så har jag gjort mest ingenting idag, mer än att packa och småstäda. Köpte flyttlådor och lite andra bra saker som är bra nu inför flytten. Ska väl packa ner det mesta i mitt rum nu till helgen. Även om det inte behövs nu så är det väl ganska bra att få det gjort så man inte springer runt och yrar runt de sista dagarna. Som jag annars hade gjort om inte mamma skulle varit på mig hela tiden. De mesta kläderna åker ner i säckar om en vecka ungefär.

På tal om det så fick vi reda på att de från Göteborg ska skriva på kontraktet nu på onsdag. Vi ska väl försöka få det hem så mamma kan skriva på vårat, annars får hon åka upp. Nu känns det verkligen att vi ska flytta, men inte när. Tror nog att det kommer dagen vi packar in alla lådor i bilen. Om jag är lycklig? JA!



 Varberg                                     


Kommentarer
Postat av: Issa

Inflyttningsparty då!!!!!! :) Ringer dig snaaart också du! :D

2009-05-14 @ 22:12:44
URL: http://izabellakedza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0