Killing me softly....

Inte många timmars sömn inatt. Kollade på Wallander - Hämnden till klockan nästan var tre på natten. Sen fick jag väl sova i några timmar tills det började blixtra och åska som aldrig förr. Gick inte ens att försöka blunda eftersom det blinkade på väggarna om vartannat. Regnade och haglade också. Känner mig i och för sig mycket piggare nu efter lite kortare sömn.

Åkte till skolan och pratade med mitt hatobjekt. Sedan så gick jag och åt en glass för att fördriva tiden lite. Köpte även en hjärtstekpanna som mamma lagt undan i någon liten söt butik. Gick även till SJ efter det, lovar att det var inte roligt. Lyckas alltid att få samma person som ska hjälpa mig varje gång, jippie. Slutade med att jag gick där ifrån och har nu köpt mina biljetter på internet istället.

Har nyss varit i affären och köpt frukt, skulle även köpa isglass, men det är någonting jag aldrig kommer ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0