Man vill ha sin bit av kakan, men man vill äta den med. Folk vill ta tillbaka men vägrar att ge....


Sitter här och ät fett sugen på pizza och coola, nu såhär precis efter tandborstningen. Men får nöja mig med en cigg.
I alla fall så känner jag mig ganska trött och har gjort hela dagen så får fara ut på en cigg och sen sova eller kolla på film.
Får tänka efter lite helt enkelt. Har riktigt jävla dö-tråkigt.
 
Igår åkte jag och lämnade in min telefon med en en massa olika fel, och fick en väldigt fin blå nokia. Utan färgskärm eller mp3. Tar ju "bara" 1-2 veckor så är den färdig. Men hittade en liten söt mp3 som är tuggad på här hemma som jag får nöja mig tills dess.

Skulle också berätta hur bra batteriet är på den här telefonen. Ungefär dubbelt eller trippelt så bra som på min "nya" telefon. Gissar på att jag redan har svaret. Den har inte alls lika många finesser.

Kommentarer
Postat av: Issa

Bättre med ditt batteri än med mitt i alla fall! :P

2009-05-14 @ 23:12:19
URL: http://izabellakedza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0