Tänkte bara säga att....

Jag fortfarande har ont i halsen, om inte mer. Fick lite sådär små ont på halsmandeln på höger sida. Trode ju att det skulle försvinna snabbt, men det höll i sig, och nu är det sämre än innan. HOPPAS för min egen skull att jag kan sjunga i morgon, annars är jag verkligen körd.

Min sånglärare kommer ju aldrig tro att jag har fått ont i halsen IGEN. Gång på gång liksom. Hon tror också att varje gång jag säger det är det en lögn. Men det säger hon ju inte sådär rakt ut. Men man ser på henne, och sarkasmen i hennes röst också. Blir så sjukt trött på sådanna lärare som bara tror att "Elever brukar ha den anledningen/undanflykten". Men i själva verket så är halsen ett stort problem, fett jobbigt ska jag säga.


Slut för idag, tack för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0