We keep on rocking.

Nu har jag hängt tvättat fyra maskiner och hängt upp massa kläder i torkskåpet. Känner mig nöjd för idag.
Maten blev nyss klar också, så jag äter någon gryta istället för riset hade tagit slut. "Man får tager vad man haver"

Jag ser henne vart jag än går, blir fan galen snart. Klarar verkligen inte av att se häxan. Fast ganska tur för henne att hon inte har gapat någonting efter mig eller mamma på länge. Då jävlar säger jag bara. Fast kan ju säga att jag blev ganska irriterad när hon var riktigt otrevlig mot en liten kille som inte var mer än fyra år. Där går gränsen liksom.

I alla fall så löser sig saker och ting ändå skulle jag kunna tro. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0