Why does it rain?

Gick ut för att jag skulle hämta ett paket åt mamma som jag har drygat ut på innan. När jag väl kom ut började det regna OCH hagla. Paketet som mamma trodde var världens minsta var ju garanterat mycket större. Vägde ju endel också. Sen var det sådan plast som det är över paketen. Plast + regn blir ganska halt för händerna. Lyckades komma hem. puuh.

Nu lyser solen klart medans det regnar lite. Kommer väl blixtar och dunder senare idag. Har varit det nästan alla dagar nu.

Förut när jag var iväg köpte jag en snygg rosa datorväska med blomdetaljer, från märket Golla. inte för att en datorväska behöver vara fin, men eftersom en ful kostade lika mycket som en fin spelade det inte så stor roll.

22   23   24   25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0