You can always count on my love....


Mamma skulle sätta makaroner på kokning förut och sedan gick vi och kollade lägenheter på datorn. Efter ett bra tag frågade jag henne om hon inte kokade makaroner(?) "JO DET GJORDE JAG JU...*springer in i köket*" Då vart makaronerna brända och det luktade ju inte så gott så att säga.

Bråket i morse verkade ha pågått längre än vad jag hade sett, och det verkade som om de kanske hade kastat gatustenar också eftersom alla inte satt kvar. Polisen gick och fotograferade och förhörde några utav människorna som var kvar och tog även med sig gatustenarna, som bevismaterial om det skulle bli någon rättegång skulle jag kunna tro.

I vilket fall så funderar jag på att skura ur det tomma rummet från golv till tak så det riktigt glänser om det. Ja, det får bli det till att börja med.

Snart har jag ett tomt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0