You can have wathever you like.

Tjabba!

Det har inte kommit några uppdateringar på ett tag, men har haft ganska mycket annat att göra.

I onsdags bestämde jag mig för att stressa iväg till Göteborg med katten, och tog det lugnt sen. I torsdags så drog vi hem till Jimmsan och hämtade min plattång, och skyndade oss hem till Patrik igen för att vi skulle göra den underbart goda kycklinggrytan med ris. När vi väl var färdiga med den så stod jag och Amanda och kollade ut på spårvagnarna för att se om Patrik skulle komma, men nix. Inte Daniel heller. 
 
Så vi började storstäda, verkligen!  Hela köket var skinande rent och tavlor spikades upp. Men ingen dök upp då heller.
Men när vi bestämde oss för att nu, nu ska vi sova. Så kommer Patrik innanför dörren och lite senare Daniel.
Kan ju säga att ingen åt utav den goda maten... Elakt.

På fredagen bestämdes det bio som Amanda, Patrik och jag gick på. Grand Torino blev det.

På lördagen blev det lite tatueringar och så, men inte för mig. Kunde inte bestämma vad jag ville ha och så. Amandas lillasyster fick en ganska så speciell fisk, vågar inte säga mycket mer än så om den. Amanda själv gjorde en jävla snygg tatueruering på sig själv. (bild kommer senare)
  På kvällen kommer galningen Amanda ut ur dörren och ropar, JOSSAN JAG VILL GÅ PÅ LISEBERG I MORGON!

Det går faktiskt att räkna ut vad som hände i söndags, jo det blev liseberg för hela slanten. Även om jag inte hade några just då.

På måndagen drog jag mig hemåt, lite klurigt sådär, men det löste sig tillslut kan jag säga. Fast kom ju lite sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0